Kahvakuula

Exeo-kahvakuula

Ote omasta elämästä – keskivartalo kuntoon ulkokuulassa

Säännöllinen kahvakuulaharjoittelu kehittää keskivartalon lihaksia. Parempi keskivartalon hallinta tukee selkärankaa ja ennaltaehkäisee  selkävaivoja.

Kahvakuulaliikkeet kuormittavat useita isoja lihasryhmiä ja monet nivelet ovat samaan aikaan liikkeessä. Monipuolisesti lihaksia kuormittavat kuulaliikkeet tukevat mm juoksuasentoa ylläpitäviä lihaksia.

Kahvakuulailu on hyvää vastapainoa istumatyöläiselle työpäivän jälkeen. Tunnin kuulatreeni kuluttaa tehokkaasti kaloreita ja sopii erinomaisesti painonpudottajille.

Kahvakuulaharjoittelu on monipuolinen tapa treenata koko kehoa. Kahvakuulailu kehittää voimaa, kestävyyttä, liikkuvuutta, koordinaatiota ja tasapainoa. Se on toiminnallista treeniä parhaimmillaan ja ihan huippua raikkaassa ulkoilmassa.

Tehokkaissa ulkotreeneissä on aina hyvä tekemisen meininki. Ulkotreeneihin on helppo tulla kokeilemaan ja ihastumaan monipuoliseen lajiin.

Perinteisten kahvakuulaliikkeiden lisäksi ulkotreenaus mahdollistaa ns kentän poikki –harjoitukset, joissa treenataan muun muassa erilaisia heittoja ja työntöjä sekä tehdään liikkuen erilaisia variaatioita askelkyykkyjä ja etuheilautuksia.

 

 

kahvakuula vaasa

Kuulaa yhdessä ja pidetään hauskaa tehokkaasti!
Varaa kaveriporukalle suosittu kuulatunti!

Kerää kahvakuulaporukka ystävistäsi, naapurustostasi tai työpaikaltasi ja sovitaan tapaaminen haluamaanne paikkaan. Opastan ryhmän tarpeiden mukaan kahvakuulailun alkeet, hiomme tekniikkaa ja nostatamme sykettä.
10 euroa/kuulailija (väh. 6 osallistujaa)

Kysy myös suosituista ja hauskoista kahvakuula-kursseista ystäväporukalle!

katariina.paajaste@exeo.fi tai 050 435 8465